The last song

Idag på bästa 4 så gjorde jag och jesper ett till lotto eller sån sak fär man drar en lapp där det står ett nr och så vinner man ett pris. Det gick faktiskt bra :) Jag satt fär typ i 3 timmar för Jesper Linn dömde så jag satt där själv typ men det gick bra :) När det typ var mindre än 10 vinster kvar så packade vi ihop för vi orkade inte sälja mer :s Sen var det prisutdelning och då fick jag gå till Östergötland och lämna ett kuvert till leddaren. Det är ganska pinsamt att gå fram för alla glor på en... Men sen så var det lunch :) Köttbullar med något som jag har glömt bort hehe bra mine man har ;) Alla landskapen åkte hem efter lunchen och jag sofia och Linn städade läktaren. Inte kul men men man måste hjälpa till.
Vad tycker ni om min blogg? Linn ska hjälpa mig lite till men det får bli när det blir. För 30 minuter sedan såg jag på "The last song" som jag fick i present och jag började typ att gråta. Jag vet inte vrf men jag kunde inte sluta.
Efter filmen så gick jag en promenad med Roxy och nu bloggar jag och lyssnar på musik från Ipod högtalarna :)
Imorgon ska jag och Sofia Söderbom åka till kista och shoppa :) Vi ska mötas 11 och ta 178 till Kista :) Hoppas jag hittar något fint. Tar kanske med kameran så ni får se bilder.
Snart ska jag sova men ska bara borta tänderna och så. Hoppas ni sover gott och jag hoppas att jag sover mer än 3 timmar som jag gjorde igår när kusinerna sov över :s ;)
Ses imorgon <3



Jag och Emma på Fredagen :)



Jag och Linn tog en paus :)



<3



hahahhaahah

:D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!