Sorry för igår.......

Igår han jag inte blogga. Men jag har glömt att dena helg är den bästa på året tror jag! Det är bästa 4 (pignis tävling) och det är skit kul för Hela pappas sida kommer ner till stockholm :D Vi brukar hjälpa farmor och springa runt och ha det kuuuuuuuul! Vi ska också sälja lotter och kanske bli mattant ;) Men längtar skit mycket iallafall och så ska vi sova över. Jag har alltid kul med kusinerna och det blir fler minnen på minnen <3
Linn (kusin) ska kanske också fixa min blogg :D Vi ska ta massa underbara bider med systemkamera :D <3
Nu ska jag borsta tänderna och fixa mig till natten...



Älskar hela gänget<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!