Redan Onsdag!

Idag har skolan varit som vanligt. Efter skolan så åkte jag buss hem och chillade framför tv till halv 4 så jag hade glömt att jag skulle rida,så dick lite bråtom men jag han.Vi red ut idag, Skönt! Vi red i skogen och på grusvägar.
Vi ahr inga läxor tills imorgon :) Hoppas det blir lika varmt ute som tisdagen och idag! Det var typ 28 elr 25 grader i skuggan. Så himmmmla skönt! Ska snart sätta mig framför tv igen ocg glå på den 1 timma elr något innan jag läger mig. Juste imorgon är det OK varvet som man ska springa på 30 minuter tror jag. Jag gillar inte att springa men man måste :( Kom på att jag måste ladda min Ipod så jag kan ha musik ;)
Ses imorgon <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!