LINN GÄSTBLOGGAR

Men tjaaa Elins bloggläsare! Det är jag (Linn, hennes kusin) som gästbloggar här i hennes blogg. Det har varit lite problem med blogg.se de senaste dagarna och man har inte kunnat se Elins inlägg som hon gjort typ förens nu.. Men aa så ni vet det. Jag kan också att jag håller på att göra en ny blogg till Elin som hon istället kommer blogga på! KLICKA HÄR PÅ LÄNKEN FÖR ATT KOMMA TILL DEN , den är självklart inte klar än utan jag håller på att fippla lite med headern och andra details.. Men så att ni vet om några dagar så blir det ett bloggbyte för Elin!

(för er som inte kunde klicka på länken, så är det: www.emillbert.blogg.se)

BESÖK MIN BLOGG GENOM ATT KLICKA HÄR 
Ha det bäst!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!