Sokerkaka är gott ;)

Tjenare folket i sverige :)

Idag började vi klockan 8.05 med spanska. Efter det så hade vi 50 minuters rast så då
gick några till vallen inklusive jag ;) Efter det så hade vi So och sedan lunch sedan matte
då Jag carro Emelie och Frida sita i ett annat klassrum för att Carro van mot våran fröken
så då fick vi sita för oss själva :)
Efter det så hade vi idrott men jag hade glömt klädder fast jag var med ändå :)
Sedan så hade vi Sv med en vikarie :) Man va tvungen att göra klart några uppgifter
och dom gorde jag till halv 3 typ så jag han med 38 bussen :)
När jag kom hem så gjorde jag en sokerkaka ;) Gott eller gott? Jo gotttt ;)
Juste idag fyller min kusin Jesper år Grattis och många kramar <3 :)
Nu sitter jag i sängen och har precis gjotr läxan och nu bloggar jag :)
Kommer nog inte att blogga ikväll men kanske imorgon om jag har tid :)
Imorgon ska jag och Carro Emelie L och Aleksandra se på bio "Never say never" :)
Så får se om jag orkar blogga men får se ;)



Byee <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!