Sista dagen på Sportlovet D;

Tjooo blogen !

Idag vacknade jag kl.10.30 hos Klara :) Klara gjorde en skit gooooood frukost
men grädde och sylt ;) Efter det så spelade vi lite och hade sköj tills vi skulle åka
och kolla lite på IKEA :) Hennes mamma var också med och vi åt lunch där och så ;)
Jag köpte en vit pläd till min fotölj :) SEdan så körde dom hem migg men Klara och hennes mamma
stannade och fikade lite :) Nu har dom åkt hem och jag ser nu på Solsidan :)
Imorgon börjar skolan :( Kommer bli kul att träffa kompisarna och så men inge kul att få läxor och så!
Men idag har Matilda fyllt år och Frida i min klass så GRATTIS!!!!!!!
Hoppas ni har haft det bra ! Vill också säga att det är rekord på läsare på min blogg
supper kul :D Bloggar mer imorgon :)
Kommer några bilder nu :)



En till bild på mig när jag var Modell för en dag :)



En till bild :)



Jag och min syrra Sofia ;)

Byee <3

Postat av: Emelie
2011-03-07 / 16:59:50

Guud va fina bildetr :o <333


Postat av: Elin M
URL: http://millbertfroste.blogg.se/ 2011-03-07 / 21:06:45

Tack sötnos <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!