Matilda idag :)

Heeej

Idag började vi med spanska sen klockan 9 så hade vi Engelsak med vikarie och sedan NO med vikarie :)
Efter lunchen så hade vi bild och sedan Sv :) Efter det så skulle vi ha matte med det var typ en teater
kl 2 istället så vi slapp matten :) Teatern slutade typ klockan 10 i 3 och så tog jag bussen hem :)
På bussen så pratade jag och Matilda lite och så sen blev det så att hon fick följa med mig hem :)
När vi kom hem så åt vi och sedan fixade med vår blogg (http://millbertfroste.blogg.se/) !
Sedan klockan 5 eller något så gick hon hem.
Nu har jag varit på pingisträning och nu sitter jag vid datan och Sofia försöjer övertalla mig att
följa med på en promenad med Roxan men tänker inte göra det ;)
Aja vi ses imorgon hoppas jag :) kramar till alla :)

Heej då !

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!