hahahha Zanna .... Zanna ;)

Hola Hola !

Idag har det varit en helt vanlig skoldag med Engelska, Sv, No, So :)
Jag han med 20 i 2 bussen så kom hem vid 5 i 2 eller nåt :)
När jag kom hem så åt jag och sedan satte mig vid tv.n ;)
Klockan halv 4 så cyklade jag till stalet på 20 minuter typ och jag fick en
häst som hette comeny :) Efter ridningen så pratde jag och min ridkompis Zanna ett tag och typ
skratde ihjäl oss hahhaháahha vi har skit torr humor :D
Men aja Zanna ska på ett ridläger och då undrade hon om inte jag också ville följa med
så hon tog med en brochyr men när jag kom hem så frågade jag mamma men då sa hon
att vi skulle vara i turkiet det datumet ;( Men men man kan inte göra allt.
Imorgon så bloggar jag mer :)

Hejdå !
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!