Vad ska man ta med sig?

Hola a todos !

Idag har det varit refkektionsdag sp vi började klockan 8.20 istället för 8.05 och slutade klockan 12.20 istället för 14.45 :) Efter skolan så gick jag ch Emelie J till Ica och köpte drika för det var skit varmt ute och så skulle vi till vallen :) Jag köpte en cola och Emelie köpte fanta exotisk ;) SEdan gick vi till vallen och körde fotboll med Ebba Frida och några killar i klassen :) Vi körde först mach och sedan husby ;) haahha jag suger på det ;)
Vi spelade till halv 4. Jag och frida tog bussen 38 och Ebba och Emelie J gick. Nu när jag har komit hem så ska ja plugga till Matteprovet som är tills imorgon :( Men först så bloggar jag och är inne på facebook ;)
Imorgon ska jag och Matilda se på bio i kista och sedan sova över hos henne tror jag :) Vi ska se I am number 4,
hoppas den är bra ! Nu är det 57 dagar till sommarlovet !!! :D Men nu måste jag jobba lite matte:/

Dagens out-fit !



Svart munkis New Yorker
Svart line H&M
Tights H&M

Hare så bra nu ! <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!