Trött !

Sitter i sängen och sommnar snart! Jag är skit trött men ändå inte.
Idag hade vi en vanlig dag förutom att vi hade So prov:( Efter skolan direkt så åkte jag direkt till Jakobsbergstation för att åka till solna :) Min mormor bor där och jag skulle åka tid för att hämta min present för jag fyller år om 2 dagar :D
Jag fick 5oo av henne :) Dag mormor. Vi gick nästan direkt till min morfars grav. Men först så gick vi och köpte glass :) Sen så tog vi bussen till kyrkgården. Det va skit stort där så vi gick typ vilse där :s Men efter ett dasg så kom vi ut ;) Vi tog bussen till solna station och gick där till en resturang och delade på en pizza :) Det var gott!
Mamma skulle hemta mig så hon kom istället till pizzan och körde hem mormor och sedan så körde vi hem. Pappa och Sofia va också me och jag och Sofia hade skit kul.hahhahaa vi härmade Roxys skällande.. Hon skäller skit roligt ;)
Imorgon ska jag och Sofia kanske till centrum för att köpa en present.
Ses imorgon <3



hihi <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!