Sjuk!! :(

Jag är sjuk idag så gick inte till skolan . Jag har ont i halsen :(
Känner mig bättre nu så kommer förmodligen att gå i skolan imorgon :)
Idag har jag mest sett på tv och tagit det lungt men nu har jag städat lite i köket och så har jag backat också ;)
Idag ska jag rida föa annas så måste jag avboka och jag pallar inte med det!
Jag ska börja med min dagliga outfit :)

Dagens out-fit!



Byxor: Adidas gråa
Råsa munkis från H&M
Vit line från H&M
Tofflor från Kappahl


Roxy håller mig sälskap<3

Hej då! :)

Postat av: klara du vet... :P <33
2011-04-14 / 20:08:56

älskar din blogg och försöker läsa varje dag! <333


Postat av: Elin M
URL: http://millbertfroste.blogg.se elinmilllbert.blogg.se/ 2011-04-14 / 21:48:33

Tack Klara <33 :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!