Imorgon blire kul !

I am happy today ! :) <3
Idag har dagen varit toppen :) Jag vaknade 10 och sedan klockan 11 typ så åkte vi hemifrån till våra kompisar :)
Vi såg en film där och käkade ass mycket godis ;) Sedan kom Minna som följde med oss till Fiji föra året :)
Det var skit kul att se henne igen ! Vi pratade och hade det gött ;) Vi kom hem nu klockan 20.30 typ och jag satte mig direkt framför tv.n typ men det var inge bra så satte mig vid datan istället ;) Men jag måste också pluga till
So provet som vi ska ha på Torsdag :(
Imorgon ska jag och Matilda till Görveln med hennes familj vi ska grilla och kanske bada om man är modig ;)
Men det ska bli skit kul :)
Nu ska jag börja läsa till provet ;( Man måste ju.
<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!