God morgon !

Gääääääääsp klockan är nu kvart i 7 och jag har nys duchat och nu sitter jag i sängen med datan i knät :)
Jag ska snart gå ut med Roxy och göra mig iordning inför skolan :) Bussen jag ska ta går 42 i 8 :) Tror jag
men jag ska går hemifrån halv 8 ;) Jag käner mig lite sjuk i halsen men bara lite så ska ta det lungt idag !
Idag ska vi också ha prov i No! Vi har också läxa i spanska tror jag men jag glömde boken i skåpet så får snabb
kolla på glossorna!!

Hare så bra hela dan! <33




Postat av: Zara
2011-04-12 / 11:22:58

Kan inte du visa din dagliga outfit?


Postat av: Elin M
URL: http://millbertfroste.blogg.se elinmilllbert.blogg.se/ 2011-04-12 / 17:00:58

Jo det kan jag börja med om du vill :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!