Första badet idag :)

Denna vackra dag har jag varit i Görveln meed Matilda och hennes familj och hennas kompisar som jag inte kände :) Först så grillade vi korv och påsk-skum-godis ;) Sen så sparkade vi lite fotboll där och då råkade jag
sparka bollen i vattnet :s
Men till sist fick jag och Matilda gå i vattnet eller Matilda gick längst ut men jag hjälpte till lite ;)
Sedan så cyklade vi till en stor grässak typ och
 spelade fotboll och fikade bullar :) Jag och Matilda bestämde sedan att vi skulle åka ner till bryggan och sola och kanske då också bada :) Först så solade vi tills vi blev varma och badsuggna sen så badade vi :s Det var skit kallt!!!! Efter det så åkte vi hem till Matilda och solade där ;) Jag åkte hem vid halv 5 för att ajg måste pluga till So.n ;( Men nu ser jag på tv och bloggar :)
Ses imorgon <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!