Förlåt !!

Hello !

Förlåt att jag inte har bloggat men har verkligen inte haft tid!
I helgen var jag först i centrum med matilda (på lördagen) och sedan så sovde hon över hos mig :)
Sedan på Söndagen så åkte vi till stan och shoppade där också och sedan kom vi hem vid halv 5 tiden
och då gick Matilda hem till sig och jag hem till mig. Efter det så var jag ass tröt och orkade inte blogga :/
Men nu är det Måndag!

Måndag!

Nu är det måndag igen :( Imorgon har vi prov i Matte och på Torsdag också!
Imorgon har jag också Spanska läxa! Men men ://

Idag började jag 9.10 men mentorstid och slutade 15.10 med No :) Fast jag hade lektioner mellan såklart:)
Jag han inte med 15.8 bussen så jag tog bussen 15.38 bussen :) När jag kom hem så åt jag mellis och sedan
gick en kortis med Roxy <3
Sedan när jag kom hem från promisen så gjorde jag matten tills imorgon :) Jag har spanska också men
gör det senare:)
Ikväll ska jag nog se på tv och kanske vara inne på datan en liten stund ^^I
Men ses imorgon :)



Full bild men får bjuda på mig lite ;)

Byee <3                                                                                                                    2011-04/04
Postat av: emelie
URL: http://emelieliindborg.blogg.se/ 2011-04-06 / 15:14:30

har du systemkamera !!!!! åååååååååååååååååååå


Postat av: Elin M
URL: http://millbertfroste.blogg.se elinmilllbert.blogg.se/ 2011-04-07 / 16:30:27

hahahah nej eller jo vi i familjen :) <33


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!