Feeeeeeeest!

Hallå bloggen!
Vänner är hemma hos oss och vi har skit kul :) Nu sitter jag med Klara och ser på TV.
Jag kom hem från Matilda 12 och när jag kom hem så fick jag först gå ut med Roxy ;)
Sedan 10 över så åkte vi till bowlingen... Det gick skit bra för mig (host, host) hhahahah jag sög men aja ;)
Vid 5 så kom vi hem och också kompisarna som också bowlade med oss :) Vi grillade och åt gott !
Sedan så gick alla barnen ut och hoppade studsmatta (8 barn) ;) Efter ett tag så åt vi efterrät ;)
Vi gick ut igen efter det och tog kort i luften hahahah alla ville vara i luften såklart ;)
Juste vi såg på Mr Been också ;)

Hej då <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!