Aj mina föter !!

Hejsan !
Idag gick jag hemifrån klockan 11.10 och tog 551 till jakobsberg station :) På bussen träffade jag Emelie J... Inte i min klass asså! Jag och Sofia skulle träffas klockan 11.30 vid tågstationen :) Vi kom till stan typ klockan 11 och började med H&M :) Vi gick i affärer och sedan så åt vi på mcdonalds och sedan gick mot gamla stan :)
Vi gick i småaffärerna där och gick i stans smallaste väg eller vad man ska kalla det :) Jag köpte en ring i en av affärerna och Sofia köpte en t-shirt :) Vi gick lite till i gamlastan sen så gick vi in i ett cafe :) Jag käpte varm chocklad med grädde och kladdkaka och Sofia köpte en bulle och äppeljuice :) Efter fickan så gick vi mot stan igen men på vägen stande vi på en gräsmatta och tog av skona och solande :) Vi solade i 40 minuter typ och seedan gick vi till shoppingen ;) Vi sprang in i H&M igen fast en störe och där köpte jag en kläning till skolavslutningen :)
Efter det så gick vi vidare till några konstiga affärer och där i en affär så hittade jag en cool pincett :) Vi gick vidare på
gatan och så blev vi eller jag sugen på smoothie så vi köpte en som var ass god :) Efter en timma till så gick vi till tågstationen och åkte hem :) Jag kom hem halv 5. Vi var i stan i 5 timmar typ :p Nu sitter jag i sängen och ser på tv och bloggar :) Imorgon ska jag äta lunch hos farmor med Sofia och Anna klockan 1 och sedan halv 4 ska jag ÅKA till
stallet och rida :) Men nu ska jag ladda upp bilder som vi tog idag <3



























Byee <3

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!